Klantenservice: support@robotwinkel.nl +31 (0) 6 48 61 12 84
Nederlands

FAQ

Bestellen

 

Kan ik de bestelling die ik heb geplaatst nog annuleren of wijzigen?

Wanneer u een bestelling heeft betaald is dit helaas niet meer mogelijk. Als u contact opneemt via: support@robotwinkel.nl kunnen we bekijken wat we kunnen doen.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Binnen 2 uur verzenden wij een orderbevestiging. Heeft u deze nog niet gehad dan adviseren we u eerst te kijken in uw ongewenste e-mail van uw mailbox. Mocht het toch blijken dat u geen order bevestiging heeft gehad kunt u contact opnemen door te mailen naar: support@robotwinkel.nl

 

Levertijd

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Dat hangt ervan af of wij het product momenteel op voorraad hebben. In het algemeen hanteren wij de volgende levertijden:

 

  • Op Voorraad: voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Uitverkocht: Varieert van 2-3 werkdagen tot maximaal 1-2 weken

Mocht er onverhoopt wat veranderen dan zullen we hier altijd contact over opnemen.

 

Betalen

 

Kan ik mijn betaling terugdraaien?

Als u betaald hebt bent u met uw bestelling akkoord gegaan en kan dit niet meer worden teruggedraaid, het is uiteraard wel mogelijk om uw product te retourneren. Als u de bestelling ongedaan wilt maken, raden wij het aan om het product niet te openen.

 

Betaling lukt niet, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat er een storing is bij Ideal of één van de andere betaalmethoden, of er kan een storing zijn bij uw gewenste bank. Wij vragen u om op een later tijdstip nog eens te betalen. Lukt het later nog niet, dan kunt u dit probleem melden door te bellen naar: (+31)6 48 61 12 84 of mailen naar support@robotwinkel.nl. Heeft u door deze storing een korting misgelopen, neem dan contact met ons op en we regelen dit alsnog voor u.

 

Retourneren

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra uw retourproduct met het retourformulier bij ons binnen is krijgt u van ons een bevestigings-e-mail en wordt het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

 

Ik heb een product retour gestuurd maar nog steeds geen bericht gehad, wat moet ik doen?

Mocht dit gebeuren kunt u ons altijd even contacteren. Houdt u er rekening mee dat het product op eventuele gebruikssporen en schade gecontroleerd wordt. 

 

Kan ik ook meerdere artikelen retourneren?

Dat is uiteraard mogelijk. Vermeld wel op het retourformulier nauwkeurig om welke producten het gaat.

 

Account

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Via deze pagina kunt u uw wachtwoord woord terughalen: https://www.robotwinkel.nl/forgotten. Vul uw e-mailadres in. U ontvangt direct een e-mail met uw logingegevens. Indien u deze niet hebt ontvangen adviseren wij u om in uw ‘ongewenste’ berichten te kijken.

 

Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

U kunt via het klantenpanel gemakkelijk uw wachtwoord veranderen. U kunt boven in de balk inloggen en vanuit hier navigeren naar uw accountinstellingen. Daar klikt u op ‘Wachtwoord wijzigen’.

Design and Development by Asolution Design
© 2015 | All rights reserved!